Start competities

Soest, 29 maart 2021

Beste leden,

De vereniging gaat met ingang van maandag 5 april voorzichtig het wedstrijdprogramma weer opstarten. Men kan zich inschrijven op onderstaande competities met de gestelde procedures en voorwaarden.

Heren- en damescompetitie

Voor de heren- en damescompetitie is een bloktijd beschikbaar zoals we eerder vorig jaar hebben gespeeld. Heren van 15.30 tot18.00 uur en dames 16.00 tot 18.00 uur De deelnemers dienen zich van te voren (voor sluitingstijd 15.00 uur van de betreffende dag) in te schrijven en kunnen dan ’s middags inlopen en met Flights van 3. De deelnemers dienen op hun profiel op de website te controleren wat hun Playing handicap is. We zullen spelen op zomer Tees. Als men 18 holes heeft gelopen dient men ter plaatse, gezamenlijk met zijn marker, de scores op de App in te voeren. Dus niet thuis, want de wedstrijd wordt op tijd gesloten, om ’s avonds een uitslag naar alle deelnemers te kunnen versturen. Na invoeren scores verlaat men het golfterrein.

Het clubhuis sluit om 20.00 uur, belangrijk voor deelnemers welke hun tas in de locker willen zetten.

Seniorencompetitie

Voor de seniorencompetitie is de procedure iets anders (geen inloop). Hier dient men zich van te voren in te schrijven (voor sluitingstijd, vermeld bij inschrijving) en zal de wedstrijdleiding een wedstrijdindeling maken met starttijden vanaf hole 1. Er zijn 10 flights van 3 personen beschikbaar (30 totaal). De personen op de reservelijst worden naar de volgende week overgeheveld. De eerste Flight start om 13.00 uur. De startlijst zal een dag van te voren naar alle deelnemers per mail worden verzonden. De startlijst en de playing handicaplijst zal ter plaatse worden opgehangen bij de doos met scorekaarten. De deelnemers dienen niet eerder dan tien minuten voor hun starttijd aanwezig te zijn om samenscholing te voorkomen.

Na afloop van de ronde dienen de deelnemers hun scores gezamenlijk met de marker in de App in te voeren. De deelnemers welke geen App hebben of kunnen beheren dienen de scorekaart in de doos te deponeren, zodat de wedstrijdleiding deze kan invoeren. Ook hier wordt dan ’s avonds de uitslag bekend gemaakt met een e-mail bericht. Na invoeren scores verlaat men het golfterrein.

Maandbeker

De deelnemers krijgen minimaal 24 uur van tevoren de flight indeling en starttijd. De eerste Flight start om 14.00 uur. Er zijn 9 flights van 4 personen beschikbaar (36 totaal). Over het invoeren van de scores wordt u nader geinformeerd.

Er worden ter plaatse geen prijzen afgegeven. Deze zijn de volgende keer op een tafel af te halen.

Groep Rob de Graaff

Voor de groep van Rob de Graaff zullen 4 tee-times beschikbaar worden gesteld, dus max 4×3 is 12 deelnemers. Als dit niet voldoende is zal een extra tee-time worden aangevraagd. Bij binnenkomst gaan de deelnemers de baan in op de gestelde tee-time vanaf maandag 13.00 uur.

App E-golf4u: Via onderstaande link vindt u een PDF-document.
Handleiding E-golf4u gebruik op de mobiele telefoon

Via onderstaande link ziet u de activiteiten kalender. We zijn afhankelijk van de COVID regels voor een aantal evenementen. We houden u op de hoogte.
Activiteitenkalender 2021

Wedstrijdreglement: Via onderstaande link vindt u de aangepaste versie van het wedstrijdreglement voor het jaar 2021.
Wedstrijdreglement 2021 Golfvereniging Soestduinen

Met vriendelijke groet,