Langste dag toernooi zaterdag 19 juni 2021

Op zaterdagmorgen om 6:00 de wekker gezet. In de auto Bert Fugers ophalen en naar de golfclub. Daar aangekomen stond er al één deelnemer te wachten. Een nieuw lid van onze vereniging die zijn mail niet had gelezen waarin de startlijst stond. Leo van Harten had een starttijd van 7:55 uur dus hij was redelijk vroeg aanwezig, maar dat mocht de pret niet drukken, Leo was super enthousiast om zijn allereerste wedstrijd te lopen.

Nadat Bert zich had geïnstalleerd vertrokken de eerste 4 deelnemers exact om 7:00 uur. 72 holes verder was deze flight rond 17:45 binnen. Op mijn horloge stonden 27.000 stappen. We mochten dit jaar heel veel deelnemers verwelkomen die de eerste keer meededen.

Zoals gewoonlijk werd er voor Henk die de holes heeft verzet na 2 rondes, een donatie gedaan. Henk heeft dit inmiddels ontvangen en dankt jullie hartelijk voor de gulle gift.

Na afloop werd onder het genot van een drankje en een hapje de prijsuitreiking gestart. Connie Troostheide heeft de onderstaande foto’s gemaakt, waarvoor we haar hartelijk danken!

De winnares strokes dames Annie Pieren
De winnaar strokes heren Peter Klomp

De winnaar stableford heren Peter van Empelen
De winnares stableford dames Mary van der Wal

Allen van harte gefeliciteerd !

Wij, Peter en Adry Klomp, hebben besloten om te stoppen met de organisatie van het toernooi na 5 jaar. We hopen dat er vrijwilligers zijn die deze taak op zich willen nemen. Natuurlijk worden de nieuwe organisatoren door ons geholpen, indien nodig.

Mocht u belangstelling hebben, neem dan aub contact op met adryklompnoteboom@gmail.com